Forfatter
Tittel Barnehagelæreren som leder: å lede voksne i arbeid med barn
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Denne boken tar for seg hvordan man kan få mer innsikt i hva det innebærer å lede voksne i en barnehage. Boken belyser mellomlederkompetanse ved hjelp av ulike perspektiver og eksempler. I tilegg vil man finne spørsmål og oppgaver som kan bidra til å tydeliggjøre lederen og mulige tiltak som kan bidra til å utvikle evnen til lede voksne i en barnehage. Boken består av tre deler, hver del med flere underkapitler og avsluttes med litteraturliste.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001057nam 22002051 450
*00132915
*00520130511070000.0
*008 2013 a 00nob 2
*015 $a0333406$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-446-2109-0$bh.$cNkr 346.00
*035 $a(BIBBI)000333406
*08231$a372.12$zh$25
*090 $c372.12$dB
*100 0$aBarsøe, Lise$d1955-$jn.
*24510$aBarnehagelæreren som leder$bå lede voksne i arbeid med barn$cLise Barsøe
*260 $aOslo$bKommuneforl.$c2013
*300 $a160 s.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520 $aDenne boken tar for seg hvordan man kan få mer innsikt i hva det innebærer å lede voksne i en barnehage. Boken belyser mellomlederkompetanse ved hjelp av ulike perspektiver og eksempler. I tilegg vil man finne spørsmål og oppgaver som kan bidra til å tydeliggjøre lederen og mulige tiltak som kan bidra til å utvikle evnen til lede voksne i en barnehage. Boken består av tre deler, hver del med flere underkapitler og avsluttes med litteraturliste.
*650 1$aLedelse$0før- og grunnskolen $1372.12$2BS$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening